SQL SELECT UNION - Vyreseno - omluva

Vladimír Vlach vladimir.vlach na pcnet.cz
Pátek Červenec 23 12:14:22 CEST 1999

> No, tak si to rozeberme -- chceme vybrat jen ty zaznamy z tabulky
> zakaznik, ktere nemaji zadneho kamarada v tabulce odbery. Podle
> pouzite databaze to muze byt
> 	SELECT zakaznik.id, 0
> 	FROM zakaznik
> 	WHERE NOT EXISTS (			/* klauzule EXISTS */
> 		SELECT 1
> 		FROM odbery
> 		WHERE zakaznik.id = odbery.id

  Dekuji - toto uz funguje s kombinaci UNION ALL. Chtel bych Vam
podekovat, ze jste se mnou mel takovou trpelivost. Zaroven s tim
jsem pochopil (i z jednoho mailu co jsem dostal), ze takove pro
Vas "banalni" otazky a SQL dotazy sem nepatri. Timto se tedy
omlouvam a chtel bych tedy zacit SQL poradne studovat.
  Proto bych poprosil, mate-li tip na nejakou dobrou
literaturu nejlepe na Internetu, kde by bylo dostatek prikladu
a pekne vysvetelni SQL prikazu a jejich pouziti. Anglictina nevadi.
Myslim, ze by to zajimalo nejenom mne odkud cerpate sve vedmosti :-)
Neco jsem uz hledal, ale nic moc :(

Dekuji jeste jednou
Vlada vlach
--<PRE>
|__ __  / // /   Admin of ICQ.CZ > ((((   \  | Age       -       19|
|\ \\ \/ // /  http://www.icq.cz > \\\   6 6 | Nick      - Vladaman|
| \ \\/ // / http://www.pcnet.cz >  \C     7 | ICQ UIN#  -  9511246|
|  \ V /V /  email: vlach na icq.cz >   \   _-) | Location  -     Brno|
</PRE>