SQL SELECT UNION - Vyreseno - omluva

radim.kubacki na rtscs.cz radim.kubacki na rtscs.cz
Pátek Červenec 23 13:46:58 CEST 1999

>   Dekuji - toto uz funguje s kombinaci UNION ALL. Chtel bych Vam
> podekovat, ze jste se mnou mel takovou trpelivost. Zaroven s tim
> jsem pochopil (i z jednoho mailu co jsem dostal), ze takove pro
> Vas "banalni" otazky a SQL dotazy sem nepatri. Timto se tedy
> omlouvam a chtel bych tedy zacit SQL poradne studovat.
Ja to nemyslel ve zlem. Ono to pouziti outer joinu neni zas tak banalni.
Nejen ze ho meumi spousta lidi, ale neni jiste, ze ho budou umet vsechny DB
ke kterym se muzete dostat. Anebo se muze trochu lisit syntaxe.
Mozna, ze sem tyhle otazky opravdu patri, vzdyt se tahle konference teprve
tvori. A do definice obsazene v puvodni anonci se to urcite vejde.

>   Proto bych poprosil, mate-li tip na nejakou dobrou
> literaturu nejlepe na Internetu, kde by bylo dostatek prikladu
> a pekne vysvetelni SQL prikazu a jejich pouziti. Anglictina nevadi.
> Myslim, ze by to zajimalo nejenom mne odkud cerpate sve vedmosti :-)
> Neco jsem uz hledal, ale nic moc :(
SQL reference od Oraclu je na jejich technetu (je asi treba se tam nejak
zaregistrovat): http://technet.oracle.com/doc/server.805/a58225/
Kdysi byla spousta odkazu na Database Systems Laboratory, Univ of
Massachusetts <http://ccs-www.cs.umass.edu/db.html>

Z tisteneho: nekolikery skripta a nekolik knih vydal Pokorny, doporucuju
napr. Dotazovaci jazyky, ktere vysly u Science. Ve slusnejsich
knihkupectvich toho bude jiste jeste vic.

	Radim