PostgreSQL a dlouhy text

David Sauer davids na penguin.cz
Pátek Listopad 19 12:21:34 CET 1999

    Milan> Zdravim!  potreboval bych nutne do databaze zapisovat delsi
    Milan> texty (clanky).  v PHP pouzivam pg_exec("SQL command"), vse je
    Milan> OK, dokud jsem nechtel zapsat clanek o velikosti 20 kB (neni jen
    Milan> jeden, ale vetsina se vejde do 10kB).

    Milan> Postgres mi na to rika tohle: Warning: PostgresSQL query failed:
    Milan> PQsendQuery() -- query is too long. Maximum length is 16382 in
    Milan> ./include/clanky.inc on line 137

    Milan> Poradte prosim, co s tim udelat, LO asi nebudou to prave,
    Milan> protoze jestli jsem to dobre pochopil, tak to jsou zvlast
    Milan> soubory. A mit 70% clanku v db a 30 nekde v souborech, kdyz chci
> [...]

Datovy typ omezen neni, ale velikost dotazu omezena je. Takze LO nebudou to
prave, ale asi jedine mozne. Nebo pockat na nekterou z dalsich verzi,
pripadne zvetsit velikost tohoto limitu (kompilace).
 LO nejsou zvlast soubory, vse je ulozena v DB, ale prace s nimi je
slozitejsi.

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na penguin.cz (mime compatible)