Oracle PL/SQL a '&'

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Pondělí Listopad 22 13:44:32 CET 1999

Zdravím a pozdravuji.
Mohl byste mi, prosím, někdo poradit s následujícím: v PL/SQL skriptu
potřebuji do porměnné dát podobný text:
prom := 'text&textpokracuje&textdalepokracuje....';

ale když to předhodím databázi, tak při vyváření funkce/procedury vezme
'&textpokracuje' jako nějakou proměnnou a chce její hodnotu (a stejně
tak pro všechny další výskyty znaku '&'). Když zadám '&textpokracuje',
tak pak je vse OK a procedura funguje jak má. Ale když napíšu něco
jiného, tak provede náhradu a to není to co chci.
V manuálu jsem zatím nic nenašel...
Zkusil jsem i 'text\&textpokracuje....', ale to nepomohlo.

--
Vladimir Naprstek
e-mail vladimir.naprstek na prodeco.cz