Kompilace mysql-3.22.26a

Martin Horak pop3MH1 na sce.cz
Úterý Říjen 5 13:50:06 CEST 1999

Preji pekny den.

Toto jsem nasel v archivu linux na linux.cz

>        Zkuste se zeptat v cz.comp.databases.misc
> (databases na linux.cz). Tady je to temer off-topic.

Mam uplne stejny problem, jako pisatel dotazu, proto se zkusim zeptat
zde, kdyz nas na linux na linux.cz vyhostili.
Zkusil jsem v te veci trochu stourat a prisel na IMHO nasledujici
chyby v teto verzi mysql: (Guru, berte to prosim s rezervou, C-cku
rozumim asi tak jako Jugoslavstine, C++ jako Madarstine)

Soubor sql/opt_range.cc, od radku 839:

#ifndef USE_STRCOLL
		like_error=like_range(res->ptr(),res-
>length(),wild_prefix,field_length,
		min_str,max_str,max_sort_char);
#else
    {		// Tady podle mne chybely zavorky
        uint min_length,max_length;
        like_error= my_like_range(res->ptr(),res-
>length(),wild_prefix,field_length, min_str, max_str,
	    &min_length,&max_length);
    }
#endif

Dale soubor include/m_ctype.h, od radku 175:

extern my_bool my_like_range(const char *ptr,uint ptr_length,pchar
	escape,uint res_length, char *min_str,char *max_str,
	uint *min_length,uint *max_length);		/* Toto jsem doplnil */
	/* Vytahl jsem to z strings/ctype-czech.c */

Stejna uprava pak v souboru include/m_ctype.h.in

Netroufam si to poslat jako bugreport, to bych radeji prenechal
zkusenejsim.

		Martin Horak

--
Ing. Martin Horak