Kompilace mysql-3.22.26a

Ondrej Sury ondrej na sury.cz
Úterý Říjen 5 13:56:54 CEST 1999

"Martin Horak" <pop3MH1 na sce.cz> writes:

> extern my_bool my_like_range(const char *ptr,uint ptr_length,pchar
> 	escape,uint res_length, char *min_str,char *max_str,
> 	uint *min_length,uint *max_length);		/* Toto jsem doplnil */
> 	/* Vytahl jsem to z strings/ctype-czech.c */

    Chyba je presne a jenom v tomhle spatnem prototypu, ktery
jste opravil spravne.  (Ty chybejici zavorky tam podle me nachybi.)

> Stejna uprava pak v souboru include/m_ctype.h.in
>
> Netroufam si to poslat jako bugreport, to bych radeji prenechal
> zkusenejsim.

    Proc zkusenejsim?  Nicmene neni to treba, protoze o problemu
se vi (dostal jsem od Montyho presne tuhle upravu
include/m_ctype.h) a v dalsi verzi uz takhle chyba nebude.

--
Ondrej Sury <ondrej na sury.cz>