RE: Hledám spolupracovníky

radim.kubacki na rtscs.cz radim.kubacki na rtscs.cz
Pátek Říjen 8 10:16:25 CEST 1999

Taky jsem otraven. Mam barak a potrebuju ho zrekonstruovat. Brigady
vyhlasuju v nasledujicich terminech  ... Kdo se prida?

Pred nedavnem byl zalozen mailing list is na tdf.cz
Resily se dost podobne veci, ale muj dojem je, ze z toho nic kloudneho
nevzeslo. Uz je na nem mrtvo. Treba budete mit vetsi uspech. Zatim vsak jsou
ekonomicke systemy a jmenovite ucetnictvi domenou komercnich firem.
Nejvic casu na ruzne projekty jsem mel, kdyz jsem studoval na VS. Tehdy i
ted ovsem psani ucetnictvi nepatrilo k vecem, ktere by u me budily nadseni.

> odladili
>                                                   ^^^^^^^
>
>  Co to je? Je to pod linuxem? (jsou lide kteri jiz nic od M$ na pocitaci
> nemaji...)

Asi ta WinBase bude uz i pod Linuxem, kdyz p. Drozd z fy Software602
prednasel ve stredu na linuxhallu o problemech s portaci multithreadove app.
z win na linux ;)
Ja jsem tu prednasku nesledoval do konce, ale kdyby se jim to nepovedlo tak
to asi nebudou prezentovat.

Radim