RE: Hledám spolupracovníky

radim.kubacki na rtscs.cz radim.kubacki na rtscs.cz
Pátek Říjen 8 10:29:28 CEST 1999

A jeste jedno rypnuti. Podle vypisu z obchodniho rejstriku se dozvim o firme
JIMIRO nasledujici:
Predmet podnikání:
- koupe zbozí za úcelem jeho daląího prodeje a prodej
- vedení úcetnictví
- ekonomické poradenství
- silnicní motorová doprava nákladní

Firmy se pokud je mi znamo zakladaji za ucelem vytvareni zisku. Mam to
pochopit tak, ze hledat blazny, kteri vam vytvori zdarma software a vy pak
budete v klidu podnikat? Aby to nebylo okate tak to bude software pod GPL.
Vzdyt jste ani nic nenabidl. Treba ochotu koordinovat takovy projekt.

Radim

Daląí informace o konferenci Databases