MySQL a zmizele zaznamy

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Pátek Říjen 8 11:52:27 CEST 1999

Dobry den,
dnes se mi prihodila takovato vec - zmizelo mi asi 200 zaznamu z
databaze (MySQL). Pristup do inkriminovane tabulky je pouze pres WWW
rozhrani, lze pouze pridavat zaznamy (tedy nelze menit ani rusit - tedy
krome mne). Dnes za mnou prisel jeden uzivatel, ze zadal asi 200 zaznamu
(jedna se o db vykresu naseho firemniho archivu) a ony "zmizely".
Prohledal jsem logy apache a skutecne nasel vkladaci pozadavky a bez
nijakych chyb (vkladaci skript kazkou operaci s DB kontroluje na chyby).
Jak jsem jiz rekl, nikdo ty zaznamy zrusit nemohl a ja to neudelal a
presto zaznamy v DB nejsou...
Kazdy den se mi spousti skript, ktery vsechny databaze zkontroluje
(isamchk) a zazalohuje. Ani v zalohach jsem nenasel stopu po tom, ze by
zaznamy kdy existovaly. Chapete to nekdo?

P.S. MySQL 3.22.21, zkompilovano s charset=czech, v tabulce je jen asi
5400 radek....

--
Vladimir Naprstek
e-mail vladimir.naprstek na prodeco.cz