Hledám spolupracovníky

Milan Zamazal mz na pdm.pvt.net
Pátek Říjen 8 15:21:32 CEST 1999

    Jsro> Hledám proto další spolupracovníky,

    rk> Firmy se pokud je mi znamo zakladaji za ucelem vytvareni
    rk> zisku. Mam to pochopit tak, ze hledat blazny, kteri vam vytvori
    rk> zdarma software a vy pak budete v klidu podnikat? Aby to nebylo
    rk> okate tak to bude software pod GPL.

Proč ta paranoia?  Nikdo přece nikoho k účasti nenutí, padla tu pouze
otázka, zda by se někdo k takovému projektu připojil.  Takže lze
očekávat, že by na projektu spolupracovali pouze ti, kteří mají na
vzniku takového softwaru zájem, ať už z jakýchkoliv důvodů.  Z tohoto
hlediska je podle mě irelevantní, jestli tím iniciátor získá zadarmo
pomůcku pro své podnikání nebo ne.

Je to stejné jako s Mozillou nebo Qt -- z hlediska externího
přispěvatele je obecně nepodstatné, kolik $ z jeho práce získá Netscape
nebo Troll Tech, jde mu o to, kolik $ nebo jakou jinou výhodu z toho
získá on.

    rk> Vzdyt jste ani nic nenabidl. Treba ochotu koordinovat takovy
    rk> projekt.

Z výše uvedené citace vyplývá, že dotyčný hledá spolupracovníky, nikoliv
pracovníky.

Jinak stavět free software na non-free softwaru považuji za velmi špatný
nápad.

Milan Zamazal

P.S. Nemám nic společného s p. Tichým ani firmou JIMIRO ani se na tomto
projektu nehodlám podílet.