oracle prosba

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Říjen 11 12:36:49 CEST 1999

On Mon, 11 Oct 1999, Petr Snajdr wrote:

> Spatne knihovny (glibc 2.0 vs. 2.1?), vadne HW (RAM, CPU?).

No ten muj problem to neresi (radeji bych oracle :-), pokud spatne knihovny
tak ne moje, protoze napr. ten instalator a par veci kolem nej jelo OK.
Padalo to az nekde na konci. No nejsem oraclista a ani jim byt nechci, chci
jen presnou specifikaci a chovani nekolika funkci...

A RAM a CPU je tam _opravdu_ v poradku.

> BTW: To neni demo, jen verze u niz mate licenci na xx dni
> pouzivani zdarma (pokud se nepletu), ale dalsi omezeni tam
> asi nejsou(?).

Pravda 'demo' neni ten presny vyraz :-) (Za 'xx' lze dosadit 30).

						Zakkr