oracle prosba

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Říjen 11 14:02:27 CEST 1999

On Mon, 11 Oct 1999, Zakkr wrote:

> No ten muj problem to neresi (radeji bych oracle :-), pokud spatne knihovny
> tak ne moje, protoze napr. ten instalator a par veci kolem nej jelo OK.
> Padalo to az nekde na konci. No nejsem oraclista a ani jim byt nechci, chci
> jen presnou specifikaci a chovani nekolika funkci...

Hmmm, napada me jedna vec - zkuste neinstalovat vse :) a pak
jsem narazil jeste na jednu zaludnost a to, ze se to dozaduje
tcl (neb libtcl :)) a nejak jsem si nikde nevsiml, ze by to
nekdo nekam do manualu napsal

Mimo to o8.0.5 je pro glibc 2.0 (na glibc2.1 musi byt zaplata)
a Oracle8i je pro glibc2.1). Pokud si sobe nebudou odpovidat
je mozne, ze se opravdu daleko nedostanete

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Python - why settle for snake oil when you
can have the whole snake? (http://www.python.org)

http://www.seznam.cz/  http://www.novinky.cz/
http://dnes.seznam.cz/ http://www.mapy.cz