Ceske triedenie v MySQL

Ondřej Surý ondrej na sury.cz
Čtvrtek Říjen 14 14:18:24 CEST 1999

On Thu, 14 Oct 1999, you wrote:

> Rozumne reseni. Chapu-li to dobre, mysqld bude zkompilovano
> jako se tridenim "navenek" jako iso latin2, ale ve sve podstate
> to bude tridit podle tabulky win-1250, kterou vnutim pred kompilaci
> do sortovaci tabulky latin2.

  Jinak.  Zkopirujete si czech trizeni, prejmenujete jej jako cz1250
(nebo tak nejak) a zkompilujete mysql s --with-charset=cz1250 a pripadne
muzete vysledny soubor poslat vyvojarum nebo ho alespon nekde vystavit...

> no ja se prave snazim, abych pokud mozna vsechna data na
> serveru mel v win-1250...

No mit server na kterem je nativni kodovani latin2 v 1250 mi nepripada
jako rozumne reseni, ale budiz.

--
Ondrej Sury <ondrej na sury.cz>