Ceske triedenie v MySQL

Daniel Kafka daniel.kafka na multimedia.cz
Čtvrtek Říjen 14 20:47:58 CEST 1999

>Pozival jsem maly patch, ktery data pri posilani a prijimani ze site
>kodoval dle nastaveni (tedy treba z win->il2 a opacne), zatimco na konzoli
>to bylo stale v il2. Rekl bych, ze je to to, co chcete.

prave ze ne. Mohu zajistit, aby mi vsechna data do mysql chodila v il2
(pres mod_czech nebo saczech)... Ale ja potrebuju, aby mi mysql
nativne podporovala win1250. Ja vim, ze je to zvrhlost, ale je to tak.
Do db pristupuju z win klientu, updaty delam z windows a strasne by
nas to zdrzovalo.

diky dan kafka
Daniel Kafka, WebDesign
Prvni Multimedialni s.r.o.
Na vinici 882/31, 100 00, Praha 10
tel : +420 2 77 99 17, fax: +420 2 77 15 18
e-mail : daniel.kafka na multimedia.cz
http://www.multimedia.cz, http://www.techno.cz