Ceske triedenie v MySQL

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Čtvrtek Říjen 14 21:14:55 CEST 1999

On Thu, 14 Oct 1999, Daniel Kafka wrote:

> prave ze ne. Mohu zajistit, aby mi vsechna data do mysql chodila v il2
> (pres mod_czech nebo saczech)... Ale ja potrebuju, aby mi mysql
> nativne podporovala win1250. Ja vim, ze je to zvrhlost, ale je to tak.
> Do db pristupuju z win klientu, updaty delam z windows a strasne by
> nas to zdrzovalo.

Tak jsem to mel taky. Proc byste nemohli mit interni kodovani v
il2 a kazdy prichozi a odchozi paket kodovat? Da se udelat i rucne pomoci
SET OPTION charset.... Nevim co by vas strasne zdrzovalo, ale to kodovani
urcite ne, to je hned. Aplikace data dostavaji a posilaji ve wi1250,
server pracuje v il2 (vyzkouseno s VisualFox,Excel)

s pozdravem

---
Ondrej Koala Vacha