Prekladace a free databaze pod Windows

Horak Daniel horak na mmp.plzen-city.cz
Pátek Říjen 15 12:48:56 CEST 1999

> PostgreSQL
>
> To je presne na co jsem se chtel zeptat. Port PostgreSQL pro Win32.
> Vcera jsem nejaky nasel, ale nejak jsem se nikam nedolaboroval

Doporucuji kompilovat ze zdrojaku.

> (byl jsem rad, ze jsem ho stahl pres dialup). Tedy to na co
> jsem se chtel zeptat:
>
> - PostgreSQL je pro NT nebo to bezi i pod Win32?

Ja to vyvyjim na NT. Ale protoze Cygwin funguji i na 95/98 mohlo by to
fungovat i na nich. Ale mam zpravy, ze to nefunguje. Oni taky Cygnusove
doporucuji pouzivat WinNT pro Cygwin.

> - muze to bezet jako sluzba?
Muze, detaily zna Milan Nemec [nemec na goldcard.cz]

> - asi to bude potrebovat nejakou cygwin1.dll. Tedy minimalne
>   ten muj chtel. Problem je, ze jsem ji nenasel. Nasel
>   jsem nejake cygwin19, cigwin20 apod., ale to vse
>   hlasilo neco jako "chybejici export xyz.." tj. se
>   to ani neslinkovalo.

Vyzaduje to (nejenom ;-) instalovane "prostredi" Cygwin
(http://sourceware.cygnus.com/cygwin) a postupovat podle instrukci v souboru
doc/README.NT ve zdrojakach pgsql (je tam od verze 6.5.1). Pri problemech
mohu poradit (ale "unixovy" clovek by nemel mit problemy ;-)

			Dan