Prekladace a free databaze pod Windows

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pátek Říjen 15 13:15:22 CEST 1999

On Fri, 15 Oct 1999, Horak Daniel wrote:

> Vyzaduje to (nejenom ;-) instalovane "prostredi" Cygwin
> (http://sourceware.cygnus.com/cygwin) a postupovat podle instrukci v souboru
> doc/README.NT ve zdrojakach pgsql (je tam od verze 6.5.1). Pri problemech
> mohu poradit (ale "unixovy" clovek by nemel mit problemy ;-)

Takze pokud jde o cygwin tak se mohu smele obratit na:
ftp://go.cygnus.com/pub/sourceware.cygnus.com/cygwin/latest/
a dle README nainstalovat?

Pokud jde o samotny PostgreSQL, rad bych nekde ziskal binarku
o ktere mi nekdo rekne, ze funguje (vcera je stahl jednu
u niz mi pak WinZIP prohlasil, ze CRC error) a priznam se, ze
prestoze jsem hledal Altavistou a kde jakym certem, o
PostgreSQL for Win32 jsem temer nic nenasel a pokud ano
pak informace z roku 1996 jako ze to nejde a tak :)))
--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Python - why settle for snake oil when you
can have the whole snake? (http://www.python.org)

http://www.seznam.cz/  http://www.novinky.cz/
http://dnes.seznam.cz/ http://www.mapy.cz