Prekladace a free databaze pod Windows

Horak Daniel horak na mmp.plzen-city.cz
Pátek Říjen 15 13:30:52 CEST 1999

> instrukci v souboru
> Pri problemech
>
> Takze pokud jde o cygwin tak se mohu smele obratit na:
> ftp://go.cygnus.com/pub/sourceware.cygnus.com/cygwin/latest/

ja pouzivam ftp://sourceware.cygnus.com/pub/cygwin/latest ;-)

> a dle README nainstalovat?

ano, ale je dobre si v kazdem pripade precist to README.NT - je treba mit
instalovanu knihovnu cygipc (pro SysV IPC funkce)

> Pokud jde o samotny PostgreSQL, rad bych nekde ziskal binarku

mela by byt na http://members.xoom.com/milan70/indexc.html, ale neni to moje
prace

ja mam radsi "configure; make; make install" ;-) (to opravdu takhle funguje)

> o ktere mi nekdo rekne, ze funguje (vcera je stahl jednu
> u niz mi pak WinZIP prohlasil, ze CRC error) a priznam se, ze
> prestoze jsem hledal Altavistou a kde jakym certem, o
> PostgreSQL for Win32 jsem temer nic nenasel a pokud ano
> pak informace z roku 1996 jako ze to nejde a tak :)))

mne zname URL jsou:
http://www.askesis.nl/AskesisPostgresIndex.html
http://members.tripod.com/~kevlo/postgres/portNT.html
ale obe obsahuji "postarsi" informace

Zatim posledni test funkcnosti vyvojove verze jsem delal pred par dny - a
vse fungovalo.

			Dan