Uzivateli urcovany vyvoj (Re: =?iso-8859-1?Q?Hled=E1m=20spolupracovn=EDky?=)

Jan Serak sherry na pikebo.cz
Neděle Říjen 17 14:04:23 CEST 1999

"David ©ebík" wrote:

> Dobrý den,

> obávám se, ¾e silnì podceòujete slo¾itost a rozsáhlost problematiky.
> Asi by se to v PHP udìlat dalo, ale s nìèím takovým mne u¾ivatelé vyhodí.
> Taková dialogová okna, aby byl u¾ivatel spokojený, se pøes WWW prohlí¾eè
> je¹tì poøád myslím udìlat nedají...

Nejsem si jist, jestli je tak uplne spravne nechavat si urcovat smer
vyvoje uzivatelem, ktery do problematiky nevidi. Mam jednu podobnou
zkusenost, kdy jsme nechali zakaznika rozhodnout (temer dva roky zpet),
zda Windows 95/NT nebo Web (prip. +Java). Vysledek? Dodnes se nerozhodl
a stale pouziva znakove terminaly :-(

Mmch. sice nejsem Javista, ale troufam si tvrdit, ze v Jave udelate
minimalne totez, co s pouzitim Windowsovych DLL, s jedinym, velmi
podstatnym rozdilem: to, co napisete pod Win, pojede pouze pod Win,
to, co napisete v Jave, pojede kdekoli a shodne.

--
						Jan ©erák