Hledám spolupracovníky

Milan Zamazal pdm na pvt.net
Pátek Říjen 15 10:22:25 CEST 1999

    HP> Pevně věřím, že nemáte pravdu, ale samozřejmě se mohu mýlit.

Myslím, že se mýlíš.  Problémy začínají už u toho, že neexistuje jediný
dobrý WWW prohlížeč.  A HTML aplikace je dobře použitelná pouze tehdy,
pokud se s ní nepracuje moc intenzívně a není s ní potřeba provádět
příliš sofistikované operace.

    HP> Takhle mám definováno jasné klientské prostředí (HTML) a mohu se
    HP> soustředit na jediné místo,

Ano, významnou výhodou je, kromě možnosti jednoduchého umožnění
vzdáleného přístupu, že se to dá stlouct poměrně jednoduše a že se
ušetří dost práce (což může vést až k ovlivnění skutečnosti, zda
příslušný software vůbec vznikne).

Nicméně v případě ekonomického softwaru lze očekávat rozdělení na jádro
a vyměnitelné GUI, takže by mělo být vcelku jedno, jaké GUI tam na
začátku bude.  Kdo bude chtít jiné, jednoduše si udělá vlastní.

Milan Zamazal