OFFTOPIC: Ovladani cehokoliv (Re: Datbaze nad HTML)

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Říjen 18 13:36:31 CEST 1999

On Mon, 18 Oct 1999, Jan Serak wrote:

> Nemyslim si, ze se zpusoby ovladani programu deli na dobre a spatne.
> Deli se pouze na konkretnimu uzivateli vyhovujici a nevyhovujici.
>
> Btw. videl jste nekdy automobiloveho zavodnika v akci? A kolik je
> napsano
> her s takovou tematikou, ktere se daji vic nez dobre ovladat bez pomoci
> specialniho hardwaru (volant + radici paka + pedaly).

:-)) tak todle mi unika... Ja chci aplikaci primo pro "zavodnika" a ne
simulator kde se neco emuluje.. (a hot-keys nejsou specialni hw, ale celkem
standardni vec u vetsiny programu, tak proc je nemit v ucetnictvi).

							Zakkr