Fulltext nad MySQL

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Středa Září 1 19:00:18 CEST 1999

> Jak moc narocne by bylo prepsat to pro PostgreSQL? (jinak chapu-li to dobre

Nevim, nejdriv bych to rad udelal jako proof of concept v Perlu,
protoze se mi v tom lip dela, a pak se muzem podivat, co by znamenalo
dat to do C do PostgreSQL.

> tak soubory jsou na disku a index v SQL? - nebo je vse v SQL a tedy
> premistovatelne atd..)

No, ta data mohou lezet, kde chteji -- URL, soubor na disku, blize
nespecifikovane (protoze do toho indexu se to muze vkladat i proste
tak, ze reknu

	$ctx->index_document($cislo_dokumentu,
					$skalar_s_telem_dokumentu);
).

> Nepatri tadle do konference o databazich ?

Davam CC, pomalu to tam asi presunem.

> PS. Honzo P.: co takle clanek o SQL do LN :-))) (please)
No, pokud to jsem ja, tak klidne -- ale co presne? Delat serial pro
zacatecniky o tom, ze je select a insert -- to by nam asi do LN
neproslo. Delat neco pokrocileho -- tam uz se dostavame k tomu, ze to
je databazove zavisle a to by vzdycky nekdo rekl, ze jsme na tu jeho
databazi zapomneli, pripadne bychom se dostali k flames. Delat to
rozprostrene pres hodne SQL implementaci -- ja az zas tak
multidatabazovej nejsem. Navic, LN nejak v posledni dobe nevychazeji ;-)

 .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, MTB, Spain, ...