Fulltext nad MySQL

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Čtvrtek Září 2 07:58:06 CEST 1999

Honza Pazdziora wrote:

> No, pokud to jsem ja, tak klidne -- ale co presne? Delat serial pro
> zacatecniky o tom, ze je select a insert -- to by nam asi do LN
> neproslo. Delat neco pokrocileho -- tam uz se dostavame k tomu, ze to
> je databazove zavisle a to by vzdycky nekdo rekl, ze jsme na tu jeho
> databazi zapomneli, pripadne bychom se dostali k flames. Delat to
> rozprostrene pres hodne SQL implementaci -- ja az zas tak
> multidatabazovej nejsem. Navic, LN nejak v posledni dobe nevychazeji ;-)

A co takhle serii nekolika clanku? Prvni uvodni prave pro zacatecniky a potom by
to mohlo pokracovat tak, ze "hlavni" pisatel napise pokracovani (s ohledem na
jemu nejblizsi db stroj) a dalsi spolupisatele by pridali "... a v XXXXX je to
jinak: .....". Myslim, ze by stacilo popsat takto nekolik nejbeznejsich DB -
MySQL, PostgreSQL, Oracle a jestli se prihlasi i jini prispevovatele i dalsi DB.

A ze LN nevychazeji? No kdyz si do nich nic nenapiseme....

--
Vladimir Naprstek
e-mail vladimir.naprstek na prodeco.cz