Oracle & Message 730,731,732

Vojtech Novacek linux na netcore.cz
Sobota Duben 8 19:43:15 CEST 2000

On Fri, 7 Apr 2000, Vladimir Naprstek wrote:

> Doplnil jsem, ale sqlplus na to nebere ohled. Neni potreba s tim neco jeste
> udelat? Neni nahodou sp2cs.msb "prelozeny" soubor sp2cs.msg?

Souvislost tu utcite je, ale jaka bohuzel nevim(popravde receno, tento
problem me u 8i trapi zdaleka nejmene).

> Ja jej trochu znam. Blizsi seznameni nemohu ucinit, neb mi do pateho kliku
> mysi spadne...

Verze 1.1 je release stary nekolik dnu, a na vyse uvedene strance se tusim
pise, ze seg. faults byly opraveny. Je k stazeni i v RPM, takze pokud
pozivate redhat, muzete to velmi rychle zjistit.

> --
> Vladimir Naprstek
> e-mail vladimir.naprstek na prodeco.cz

S pozdravem