Oracle & Message 730,731,732

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Pátek Duben 7 08:59:27 CEST 2000

Vojtech Novacek wrote:

> Jedna se o texty 'Name', 'Null' a 'Type', cili nazvy sloupcu u vystupu z
> describe. Tyto 'messages' by se mely nachazat v souboru
> $SQL_HOME/sqlplus/mesg/sp2cs.msg, protoze v souboru sp2us.msg jsou(to, ze
> tam nejsou, mne konkretne u 8.1.5 vubec neprekvapuje...).

Doplnil jsem, ale sqlplus na to nebere ohled. Neni potreba s tim neco jeste
udelat? Neni nahodou sp2cs.msb "prelozeny" soubor sp2cs.msg?

> Pro Oracle 8.x existuje velmi sikovny nastroj Object Manager 1.1
> (http://oracle.mattshouse.com) pod X-ka, kterym muzete zjistit prakticky
> vse o databazi(tablespaces, tabulky, pohledy, procedury, funkce, packages,
> synonyma ...)

Ja jej trochu znam. Blizsi seznameni nemohu ucinit, neb mi do pateho kliku
mysi spadne...

--
Vladimir Naprstek
e-mail vladimir.naprstek na prodeco.cz