escapovani dat pro query

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Prosinec 7 13:56:35 CET 2000

On Thu, 7 Dec 2000, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> [...]

 Pro priznivce S&M je tam ODBC...

> 	Nikdy jsem nepochopil, proc zrovna PHP slo touto cestou (za coz ho
> hlavne nenavidim a moje hlavni vytka je prave smerem sem), muze mi to
> nekdo vysvetlit? Prece jen PHPcko jako jazyk nedelali looseri... ale
> toto vazne prehnali:-(

 Treba jen nechteji delat dalsi rozhrani - stejne o tomto zde i
jinde debata uz sla....

 To me daleko vice vadi, ze to nema pointery... a hlavne pokud by autori
PHP pouzili hlavu tak by tento projekt vubec neexistoval a lide by pouzivali
Python, ktery je jako jazyk daleko dale a hlavne ma davno implementovane
veci, ktere ted Zend.com a spol. slavnostne vymysleji.

 Jedina inovace v PHP bylo, ze to slo psat do primo do HTML, to ale neni
nic svetaborneho a hlavne jak ukazuje cas tak tato vlastnost je zaroven
i nechutnost, kterou ted mnoho lidi resi pomoci nejake FastTemplate apod.

 Uz se tesim az v PHP pujde delat residualni objekty, dumpovat objekty do
stringu a ty ukladat do DB nebo treba i posilat siti, pouzivat nejaky
pre-kompilator (to uz snad existuje za $), mit moznost PHP integrovat do
vlastnich C/C++ programu (!) a moho dalsiho.