escapovani dat pro query

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Prosinec 7 14:11:54 CET 2000

On 07/12/2000, Karel Zak wrote:

>  Pro priznivce S&M je tam ODBC...

http://evil.inetarena.com/php/DBI.php3
Nevim, jak moc to funguje nebo nefunguje, DBI neni zrovna to, po cem
bych prahnul :) (no flames, pleas, nemam nic proti DBI, jenom ho proste
nepotrebuji)

>  To me daleko vice vadi, ze to nema pointery...

Me zase nejvic ze vseho vadi, ze je to high level jazyk. Ja nevim proc,
ale nedokazu proste zaboha tvorit v jazycich, jako je Perl, Python, PHP
a spol. rozumny a prehledny kod. Vzdycky se zacnu uchylovat k ruznym
vychytavkam, ktere ten ci onen jazyk nabizi a za chvili se v tom vubec
nevyznam.
Asi jsem nejaky anomal, ale prehledne a srozumitelne (pro mne, zatim
jsem nemel mnoho prilezitosti sdilet kod s nekym jinym, coz jiste klade
jine naroky) dokazu psat jenom v C (samozrejme se nesmi zapominat na
nejake ty komentare :). Ale je treba rict, ze uz na sobe pracuju a
dokopal jsem se alespon k tomu, ze v PHP tvorim rozhrani a v C vlastni
jadro aplikaci, je-li mozne to takhle rozdelit :)

Ale to uz jsme ponekud daleko od tematu databazi :)

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas