neco jineho nez relacni DB stroj? (dlouhe)

Martin Kavalec kavalec na vse.cz
Čtvrtek Prosinec 7 15:06:30 CET 2000

On Thu, Dec 07, 2000 at 02:34:12PM +0100, Vaclav Ovsik wrote:
> Mate nekdo zkusenost s necim rozumnym, co nemusi byt nutne relacni
> databazovy stroj (Mozna nejaky sitovy model databaze.),
> ale co bude mit nejak rozumny pohled na data.
> Zacinam byt vuci relacnim databazim se SQL rozhranim skepticky.
> Sice urcitou tridu problemu zjednodusuji, ale poradny abstraktni
> pohled na data v podstate znemoznuji.
>
> Cekal bych, ze jiz mozna existuje nejake API v OOP jazyce,
> ktere bude schopno instance nejake tridy, kterou si nadefinuji
> strkat do nejakeho datoveho prostoru. Bude umet data indexovat.
> [...]

Pred casem jsem se chtel blize podivat na GOODS a/nebo GigaBASE,
ale zatim jsem se k tomu nedostal.  Z predbezbeho pohledu mi
pripada ze je to to co popisujete.

Podivejte se na http://www.ispras.ru/~knizhnik/. Jestli se Vam to
zalibi a prozkoumate to blize, byl bych Vam velmi vdecny, kdybyste
se podelil o ziskane zkusenosti (kdyz ne sem, aspon na muj mail).

Zdravi
martin