neco jineho nez relacni DB stroj? (dlouhe)

Čtvrtek Prosinec 7 16:15:24 CET 2000

> Podivejte se na http://www.ispras.ru/~knizhnik/. Jestli se Vam to
> zalibi a prozkoumate to blize, byl bych Vam velmi vdecny, kdybyste
> se podelil o ziskane zkusenosti (kdyz ne sem, aspon na muj mail).

	Radsi sem, myslim, ze i ostatni se deli a tak je to dobre... Vy URL,
jiny napadem, cestou, myslenkou, postupem a tak to ma byt....

PS: Aby mail mel smysl - mne to eminentne zajima, ale nemam ted cas to
zkoumat.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno