MySQL-3.23.21-beta a BerkeleyDB tables

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Červenec 14 08:51:44 CEST 2000

On Fri, 14 Jul 2000, Pavel Janík ml. wrote:

> Myslím, že své pokusy s MySQL odložím na hodně dlouho a začnu používat
> opravdové databáze, které projdou ACID testem. V poslední době sleduji
> konference vývojářů PostgreSQL i MySQL a mám z toho takový pocit, jako že
> MySQL : PostgreSQL = MiniSQL : MySQL. A pokud mne znáte, tak jistě víte, že
> bych na server, kde drtivá většina přístupů bude čtení, nasadil klidně i
> MySQL a o MiniSQL si myslím, že je to pouze taková malá a milá hračka
> vhodná na seznámení s databázemi... Jsem zvědav, jak bude vypadat
> Interbase. Máte někdo nějaké dobré/špatné zkušenosti? Mám již staženou
> [...]

 To mne napada otazka --- pokud jsi se dival na zdrojaky PG a MySQL, mas
nejaky "porovnavajici pocit" z teto oblasti?

IMHO Interbase bude konecne konkurence pro PostgreSQL, osobne se take moc
tesim na zdrojaky. Stejne by mne zajimalo proc to tak dlouho trva nez to
vypusti - jako odpoved by mohlo byt, ze tam pouzivaji veci, za ktere
nezaplatili ... US patenty (apod.) :-)))

					Karel

PS. stejne moc nechapu proc MySQL jde do transakci. Pokud si clovek cte
manual tak je tam casto u ruznych veci "..toto neimplementujeme, protoze
by to bylo pomale..", pak ale nastoupena cesta transakci pokud to ma byt
udelano poradne tak stejne povede k rychlosti jakou ma PostgreSQL. Osobne
si myslim, ze MySQL ma sve vyrazne misto v takove podobe v jake jsme ho
znali doposud. Tomu novemu moc nerozumim... treba mi to nekdo kdo se zabyva
MySQL vysvetli.