MySQL-3.23.21-beta a BerkeleyDB tables

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Pátek Červenec 14 10:29:09 CEST 2000

On Fri, Jul 14, 2000 at 08:51:44AM +0200, Karel Zak wrote:

> PS. stejne moc nechapu proc MySQL jde do transakci. Pokud si clovek cte
> manual tak je tam casto u ruznych veci "..toto neimplementujeme, protoze
> by to bylo pomale..", pak ale nastoupena cesta transakci pokud to ma byt
> udelano poradne tak stejne povede k rychlosti jakou ma PostgreSQL. Osobne
> si myslim, ze MySQL ma sve vyrazne misto v takove podobe v jake jsme ho
> znali doposud. Tomu novemu moc nerozumim... treba mi to nekdo kdo se zabyva
> MySQL vysvetli.

Spis jen takovy postreh z doby, kdy jsem se MySQL zabyval a neco do ni
i psal: MySQL se snazi podporovat to, co uzivatele vyzaduji a k cemu
jsou ochotni prispet. Z velke casti je postaveno na tom, ze pokud
nekdo prijde s kodem, Monty ho v nejake podobe zaintegruje. Tak to
bylo treba v pripade ceskeho trideni -- byl to vcelku nechutny hack,
ktery nemel zadnou souvislost s tim, jak se v MySQL do te doby
tridilo, a Monty byl ochoten na tom se mnou asi pul roku delat.
Proste pristup "don't talk, show me the source".

Cili predpokladam, ze nekdo prisel a ukazal podporu transakci v te
podobe, v jake je tam ted, a nebyl duvod to odmitnout. Osobne bych byl
radsi, pokud by nekdo prisel s podporou foreign klicu, ale nemam do
toho samozrejme co mluvit, protoze podporu cachovani vysledku, kterou
mam rozepsanou, jsem do zdarneho konce nedotahl (mch., pokud by se na
to chtel nekdo vrhnout, je to zajimavy projekt (tady na FI mi to nikdo
jako bakalarsky projekt delat nechce)).

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, MTB, Spain.
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org