MySQL-3.23.21-beta a BerkeleyDB tables

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Červenec 14 10:49:36 CEST 2000

On Fri, 14 Jul 2000, Honza Pazdziora wrote:

> On Fri, Jul 14, 2000 at 08:51:44AM +0200, Karel Zak wrote:
> >
> Spis jen takovy postreh z doby, kdy jsem se MySQL zabyval a neco do ni
> i psal: MySQL se snazi podporovat to, co uzivatele vyzaduji a k cemu
> jsou ochotni prispet. Z velke casti je postaveno na tom, ze pokud
> nekdo prijde s kodem, Monty ho v nejake podobe zaintegruje. Tak to
> bylo treba v pripade ceskeho trideni -- byl to vcelku nechutny hack,
> ktery nemel zadnou souvislost s tim, jak se v MySQL do te doby
> tridilo, a Monty byl ochoten na tom se mnou asi pul roku delat.
> Proste pristup "don't talk, show me the source".

 Todle je perfektni pro usery a i vyvoj, ale neni v takovem pripade
strach, ze se to po nekolika letech zhrouti pod vahou sebe sama?

 Napr. to ze PostgreSQL ma FK az od minule verze, je dano postupem
vyvoje kdy nejdrive musi byt vytvoreny podminky (SPI, triggery apod.)
a pak se to implementuje.

> Cili predpokladam, ze nekdo prisel a ukazal podporu transakci v te
> podobe, v jake je tam ted, a nebyl duvod to odmitnout. Osobne bych byl
> radsi, pokud by nekdo prisel s podporou foreign klicu, ale nemam do
> toho samozrejme co mluvit, protoze podporu cachovani vysledku, kterou
> mam rozepsanou, jsem do zdarneho konce nedotahl (mch., pokud by se na

 Ne ze bych chtel na necem takovem pracovat (teda ne pro MySQL:-), ale v
celku by mne zajimalo na jakem principu takova cache pracuje, protoze
napsat to neni zase takova legrace. Bylo by mozna napsat odstavecek
"about"? :-)