hierarchie

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Čtvrtek Červen 22 14:41:42 CEST 2000

Hmm, tak to se asi skutečně nevyhneš vnořeným dotazům a v konečném důsledku
omezení zanoření :-(((((

I když?

Umi ten tvuj stroj klauzule "where neco in" a having?

No, to je jednoduchy, když potrebujes vyhledavat na urcitem levelu stromu,
rekneme vsechny prvky na 5. urovni s danou podminkou, v klasickem stromu
musis porjit vsechny nadrazene vetve ale v pripade pouze "stromovych flagu"
(jejda, to si necham patentovat ;-)))) to mas 1 dotaz :-)

>  Nejde mi jen o zanoreni, ale hlavne i o rodice podstromu..atd.

Ooops, ted jsem zase mimo ja :-)

Honza