hierarchie

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Červen 22 15:07:05 CEST 2000

On Thu, 22 Jun 2000, Korinek, Jan wrote:

> Hmm, tak to se asi skutečně nevyhneš vnořeným dotazům a v konečném důsledku
> omezení zanoření :-(((((
>
> I když?
>
> Umi ten tvuj stroj klauzule "where neco in" a having?

 Muj stroj je zatim MySQL (celkem pri tom trpim..) pak to bude asi
PostgreSQL nebo Sybase. Takze 'in/having' by bylo. Jen bych rad poznamenal,
ze toho budou cca stovky (mozna tisice) radek.

> No, to je jednoduchy, když potrebujes vyhledavat na urcitem levelu stromu,
> rekneme vsechny prvky na 5. urovni s danou podminkou, v klasickem stromu
> musis porjit vsechny nadrazene vetve ale v pripade pouze "stromovych flagu"
> (jejda, to si necham patentovat ;-)))) to mas 1 dotaz :-)

 To ale vybere 5. uroven ze vsech stromu, nebo ne? Jak specifikuji ten strom
(tedy maji-li to byt ve stromu 'psu' nebo 'papousku').

 Taky mi jde o update, abych to nemusel vzdy slozite precislovavat. (viz.
ten retezcovy model co jsem psal)

 Ale, asi nebudu mit vsechno najednou, bud to pujde snadno vyhledavat
(viz. ty retezce '1.2.1' apod.) a nebo to pujde snadno udrzovat.

					Karel