hierarchie

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Čtvrtek Červen 22 15:27:05 CEST 2000

> konečném důsledku

>  Muj stroj je zatim MySQL (celkem pri tom trpim..) pak to bude asi

Tak to se nedivim :-)))

> PostgreSQL nebo Sybase. Takze 'in/having' by bylo. Jen bych
> rad poznamenal,
> ze toho budou cca stovky (mozna tisice) radek.

Hmm, s tim by snad MySQL problemy mit nemelo ...

> levelu stromu,
> klasickem stromu
> "stromovych flagu"
>
>  To ale vybere 5. uroven ze vsech stromu, nebo ne? Jak
> specifikuji ten strom
> (tedy maji-li to byt ve stromu 'psu' nebo 'papousku').

Ten flag nebude tikitaklni, rekneme: Uroven 1 [ pes | papousek | ... ]
optimalne ciselnik

No a pak zadas where l1 == "pes" and l2 == "hnedy" a mas vsechny hnedy
cokly, jen to hvizdne, MySQL se po tom jenom oblizne :-)
V pripade, ze ti dojdou atributy, alter table zvirata ....

>  Taky mi jde o update, abych to nemusel vzdy slozite
> precislovavat. (viz.
> ten retezcovy model co jsem psal)

A hromadne precislovani, podle me jednoduche, jestli to webujes, udelej si
ciselniky na attributy a prezentuj je jenom externe :-)))

>  Ale, asi nebudu mit vsechno najednou, bud to pujde snadno vyhledavat
> (viz. ty retezce '1.2.1' apod.) a nebo to pujde snadno udrzovat.

A hierarchie, prvek je clenem atributy presne definovane skupiny. Dal uz
radis jenom podle sebe :-)))

Honza