hierarchie

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Čtvrtek Červen 22 18:56:27 CEST 2000

>  To ale vybere 5. uroven ze vsech stromu, nebo ne? Jak specifikuji ten strom
> (tedy maji-li to byt ve stromu 'psu' nebo 'papousku').

	Napada mne to obousmerne vazat hned pri plneni tabulky, pak neni
problem to udelat na jeden select, neco jako:

select * from tab where tab.id_parent = XY;

	Domnivam se, ze timto selectem dostanu vsechny potomky XY. A paklize
neznam cislo rodice (XY), myslim, ze pres vnorene SQL prikazy (tedy
stale na 1 select) je to resitelne... - tady uz zalezi na tom, jak to
dany datastore podporuje - u PgSQL a SyBase IMHO no problema...

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, WWW      Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz            Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz        Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz