?Vyreseno: MS Access 97 -> PostgreSQL (prenos dat)

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Středa Březen 22 15:39:23 CET 2000

Dobre odpoledne,

pred casem tu byl diskutovan %subj%. Vcelku nahodou se mi ted podarilo
narazit na, mozna pouzitelne reseni. Je pochopitelne samozrejme a jasne,
lec protoze se mi na nej velmi dlouho nedarilo prijit (jsa laik),
pokusim se ho predestrit pro pripad, ze by nekdo resil totez a byl
stejne "disponovan".

Problem:
-------

Databaze v MS Access 97, tabulka se vsemi typy, chci ji dostat
(interaktivne, ne davkou) do PostgreSQL 6.5.4 (Linux).

Myslenka:
--------
Kdyz vezmu tabulku jako takovou (pouzivanou tabulku) a zkusim
Export/Other database/ODBC Databases/ ...
zhyne to na "Can't find type lo in the catalog!".

Ale ja jsem zadne "lo" nechtel, odkud prislo? V systemovych sloupcich.
A kde nejsou systemove sloupce? V dotazech a novych tabulkach.

Reseni:
------
Veni, vytvorim dotaz (vsechny polozky), reknu Export/Other Database/
/ODBC Databases/MojeDSN/

Vidi: Cekam a koukam na nabihajici ctverecky

Vici:
dot=> SELECT COUNT(*) FROM dot;
count
-----
 1246
(1 row)

dot=>

(Cestina projde v pohode)

Podminky (kde to proslo):
------------------------

Na pocitaci s Windows nainstalovan ODBC driver pro Pg,
na serveru (Linux) povoleno pripojovani ze site a vytvorena databaze.
Takrka defaultni nastaveni ODBC driveru (jen ne read-only etc.).

Neresi to:
---------

Omezeni na vstup, automaticke cislovani, indexy, mozna jeste neco.

Pardon, ja z toho mam docela radost

Pekny den

--
Vaclav Stepan