Poradte -> MySQL versus PostgreSQL

muni vlanger na sigmahra.cz
Čtvrtek Březen 23 18:12:12 CET 2000

Zdravim vsechny dobre lidi a hlavne ty chytrejsi a zkusenejsi, nez jsem ja!

Mam par problemku:

* pripravil jsem si do prace relativne jednoduchou webovou prezentaci
  zalozenou na PHP a datech z MySQL. Abych ji mohl rozchodit, potrebuji
  prislusne nakonfigurovaneho servera. Jako zelezo k tomuto ucelu vyuzivam
  starsi SUN a nechal jsem si na nej nainstalovat potrebny SW. Lec udajne se
  nedari na SUNu (SparcStation IPX) rozchodit pod Linuxem (nejaky posledni
  RedHat) prave MySQL a je mi nabizen PostgreSQL, ke kteremu jsem v
literature
  nalezl nejake vytky k vykonu. Jsou opravnene? (moje databaze bude
obsahovat
  jen radove100 zaznamu s oznacenim a zakladniki parametry vyrobku).

* druhym problemem je spise potvrzeni neblaheho tuseni - u PostgreSQL jsem
  nikde nenalezl zminku o verzi pro WIN32. Asi existuje jen pro UNIX, co?
  (U MySQL mi vyhovovalo, ze jsem si celou aplikaci mohl i v navaznosti
  na databazi v klidu pripravit a odladit doma pod Woknama (zase se mi
nevyplati
  kvuli tomu doma instalovat Linux).

Diky za jakekekoliv vyjadreni. Jsem uplny laik a svetovou pavucinu provokuju
jen jako nocni odreagovani se od rodinnych starosti a proto, protoze
se mi nelibi satavajici firemni web.

Dik.
Viktor Langer
vlanger na sigmahra.cz