Poradte -> MySQL versus PostgreSQL

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Březen 23 19:17:34 CET 2000

On Thu, Mar 23, 2000 at 05:12:12PM +0000, muni wrote:
>   RedHat) prave MySQL a je mi nabizen PostgreSQL, ke kteremu jsem v
> literature
>   nalezl nejake vytky k vykonu. Jsou opravnene? (moje databaze bude
> obsahovat
>   jen radove100 zaznamu s oznacenim a zakladniki parametry vyrobku).

Myslim, ze v tomhle objemu je to opravdu jedno. Je pravda, ze je pomalejsi,
ale v tomhle objemu bych se tim nezabyval.

> * druhym problemem je spise potvrzeni neblaheho tuseni - u PostgreSQL jsem
>   nikde nenalezl zminku o verzi pro WIN32. Asi existuje jen pro UNIX, co?
>   (U MySQL mi vyhovovalo, ze jsem si celou aplikaci mohl i v navaznosti
>   na databazi v klidu pripravit a odladit doma pod Woknama (zase se mi
> nevyplati
>   kvuli tomu doma instalovat Linux).

Existuje port pro NT, vim, ze o W95 se nekdo pokousel, nevim, jak to dopadlo.
Ted byl i announce na InstallShield verzi pro 7.0 (zatim beta).

Pekny den
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz