SQL versus vlastni reseni

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Úterý Březen 28 14:30:37 CEST 2000

> pouzil
> nebo
>
> Naprosto moje rec. (MySQL by asi byla nejlepsi).
>
> Jeste se zeptam - co je rychlejsi ?
>     a) Bud udelat frontend rozhrani k te MySQL pres PHP a HTML
>     b) nebo frontend  udelat v ACCESu a do MysQL pristupovat pres ODBC
>     c) nebo ten frontend udelat uplne jinak (jak?)
>
> Predpoklad je ze na te databazi bude pracovat simultanne cca 10 lidi, kteri
> tam budou (velkou rychlosti) sazet data. Bude se jedna o nezkusene
> uzivatele, kteri sotva videli pocitac.
> Dobre prirovnani je treba zpracovani kuponovek za privatizace.

> [...]

Zdravim,

a) slo by to, ale ja osobne bych to nepouzil. Neni to moc pruzne.
b) tak tuto variantu bych urcite nepouzil, mozna je to tim, ze nemam rad
Access, ale ODBC je velice pomale.
c) jak rika reklama c je spravne, no ale to je dost obecne.

Pokud jde o mne, tak ja bych pristup do databaze udelal v cecku. Parsovani
HTML v perlu (neznam nic rychlejsilo a flexibilnejsiho na praci s texty). Ma to
jednu obrovskou vyhodu pred PHP, ASP atd. Pokud umite cecko je prace ve
webovskem skriptovacim jazyce ponizujici a predevsim tim oddelite design
stranky od kodu.

S pozdravem

Mila Kuchta