SQL versus vlastni reseni

Úterý Březen 28 18:51:13 CEST 2000

On Tue, Mar 28, 2000 at 02:30:37PM +0200, Mila Kuchta wrote:

> a) slo by to, ale ja osobne bych to nepouzil. Neni to moc pruzne.

To uzivatelske prostredi dokazete JavaScriptem vysperkovat.

> b) tak tuto variantu bych urcite nepouzil, mozna je to tim, ze nemam rad
> Access, ale ODBC je velice pomale.

Kazdopadne uz jsou to dva produkty, ktere je treba mit a zaplatit (tedy
v pripade, ze to MySQL je na Win*, pokud to je na nejakem Un*xu, tak
je tam zase problem s tim, ze uz tam budou dva stroje, pres ktere to
pujde).

> c) jak rika reklama c je spravne, no ale to je dost obecne.
>
> Pokud jde o mne, tak ja bych pristup do databaze udelal v cecku. Parsovani

Rekl bych, ze napsat pristup v DBI v Perlu bude radove rychlejsi nez
psat a ladit to v C, a na vysledne rychlosti moc neziskate.

> HTML v perlu (neznam nic rychlejsilo a flexibilnejsiho na praci s texty). Ma to
> jednu obrovskou vyhodu pred PHP, ASP atd. Pokud umite cecko je prace ve
> webovskem skriptovacim jazyce ponizujici a predevsim tim oddelite design
> stranky od kodu.

;-) Muze to byt ponizujici, ale je cas na hrdinstvi?

Vetsina aplikaci kolem nas potrebuje byt napsana zitra. Pokud
chci, aby mi to bezelo rychleji nez mi to zaridi ten skriptovaci
jazyk, tak 10 dnu usetrenych na vyvoji dam na vydelani penez na
rychlejsi hardware, a tim to zaplacnu.

Web a HTML ma jednu obrovskou vyhodu -- definuje Vam jasny interface
(HTTP a HTML), ktery s velkou pravdepodobnosti prezije vymeny OS
a klientu a vseho, coz ty veci v C nikoli.

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, MTB, Spain.