SQL versus vlastni reseni

Milon milon na iname.com
Čtvrtek Březen 30 15:54:36 CEST 2000

"Jan Hamza" <xhamj11 na vse.cz> wrote in message news:4C296A132DE na jms.vse.cz...
> [...]
Perlu

> To jsem rad ze to nekdo nakousl - zajimala by me ta predevsim ta
> rychlost a stabilita (overena v praxi) - osobne mam spis opacne
> zkusenosti - program je dost pomaly a stabilita nicm moc. Zajimalo by

Je to asi rok zpet....
Zkousel jsem v Jave pripojeni na Oracle a pomoci vlozene procedury tahat
data. zajimalo mne, kde a zda se to uvari.
Mozna si to uz nepamatuju presne, ale uvarilo se to na rychlosti site 10Mb.
Stroj Celeron333, 64Mb a tusim Kaffe JVM. Procesor podle top na 30% user.

Stabilita:
Udelal jsem nekolika threadovy testovaci program na Weby. Odladeni trvalo
kumulativne asi 2 dni, vyvoj tyden. Od tech dob program bezi a restartuje se
pouze protoze NT server restart obcas potrebuje.....

> me, jak jste dosel ktem rychlostnim cislum (s tim C bych souhlasil),
> ale u teh skriptovacich jazyku mi to pripada trochu mimo.

Nekde jsem o tom cet. Myslim, ze to byl Javaworld. Byly u toho i grafy, tak
jsem tomu uveril.
Samozrejme jeste bude zalezet na tom, jak se to udela. Kdyz budu pri kazdem
volani stranky znovu prekladat javovy servlet pres JIT, tak to bude to samy.
Scriptovaci jazyky delaj ve svy podstate toto.
Lepsi je, pri startu serveru se prelozi pres JIT vse a pak uz to frci.

> Co se tyce programovani v Jave, tak ja osobne preferuji C/C++ ale to
> je spis muj pohled. Kdyz se v cecku pouziji dobre knihovny tak mi
> nepripada vyvoj IMHO o tolik narocnejsi, ale rychlost a spabilita je
> vyrazne lepsi.

...... podle ceho ??? Aplikace ci applety v NN ???

> Nehlede nato ze spousteni javy v klientovy (predevsim NN) zabere dost
> casu a narocne na HW - alespon ma zkusenost.

Applety nemusim honit na NN, staci mit na stanici JDK a maly obalovac
Appletu a nepotrebuji jakykoliv Viewer.
V pripade, ze potrebuju mit naprosty minimum zateze na stanicich, tak Java
neni reseni a muzu se pustit do C++ ci Delphi.
Kdyz ale spustim IE, ci NN verze 4 a vyse, IMHO si myslim, ze onen obalovac
bude pracovat stejne efektivne a mozna i lip nez IE/NN.

> Honza

Milon