SQL versus vlastni reseni

Jan Hamza xhamj11 na vse.cz
Čtvrtek Březen 30 11:09:04 CEST 2000

> Na serveru jako servlet konektujici se do db serveru na lokale ci jinem
> stroji, ci z webu nahravany applet konektujici se od uzivatele primo do db
> serveru. A nebo kombinace servlet konektujici se z webu do db a applet
> klient spolupracujici se servletem.......reseni je povicero.
>
> Rychlost nekolikrat vyzsi nez PHP ci ASP, nizsi o 30% nez C++ [JIT] (vetsina
> prodlev stejne bude zaviset na rychlosti db). Jak to je s rychlosti Perlu
> nevim.
> Platformova nezavislost a z toho vyplyvajici skalabilita....

To jsem rad ze to nekdo nakousl - zajimala by me ta predevsim ta
rychlost a stabilita (overena v praxi) - osobne mam spis opacne
zkusenosti - program je dost pomaly a stabilita nicm moc. Zajimalo by
me, jak jste dosel ktem rychlostnim cislum (s tim C bych souhlasil),
ale u teh skriptovacich jazyku mi to pripada trochu mimo.

Co se tyce programovani v Jave, tak ja osobne preferuji C/C++ ale to
je spis muj pohled. Kdyz se v cecku pouziji dobre knihovny tak mi
nepripada vyvoj IMHO o tolik narocnejsi, ale rychlost a spabilita je
vyrazne lepsi.

Nehlede nato ze spousteni javy v klientovy (predevsim NN) zabere dost
casu a narocne na HW - alespon ma zkusenost.

	Honza