OT: Re: php3 (Was: Re: SQL versus vlastni reseni)

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Čtvrtek Březen 30 22:28:21 CEST 2000

Honza Pazdziora wrote:

> Problem s HTML je, ze neni uplne trivialni poustet to tak, ze mate
> hesla ulozena a zpracovavana rozumne.

	Myslim, ze pokud misto httpd, pouzijeme https (treba i tak, ze si
certifikat 'sami' podepiseme), pak co se tyce bezpecnosti komunikace to
bude podruzny problem - nastroj by mel byt koncipovan spise pro
administraci, modifikaci, doplnovani jednak definice databaze, jednak
samotnych dat. Temer kazdy SQL server se chova tak, ze se nejprve
pripojim k nemu - autentizuji se, pote volim databazi - je mi pristupny
seznam dostupnych DB a dle opravneni s nimi mohu dale pracovat - otevrit
databazi...

> Pro Oracle toho existuje hodne (viz. freshmeat). A hodne toho je
> v Perlu na DBI, coz (pokud se Vam Perl neosklivi) je pekne, protoze
> mate pro standardni veci opravdu jednotne programatorske API, a ty
> lokalni detaily za Vas resi autori DBD pro jednotlive databaze.

	Dekuji za navod, Perl sice 'neumim' nicmene mnozstvi konstrukci jsem
schopen cist, mohu mit alespon navody na nektere veci, ktere by mne pri
implementaci nepochybne potkaly...;-)

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, WWW      Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz            Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz        Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz