OT: Re: php3 (Was: Re: SQL versus vlastni reseni)

Čtvrtek Březen 30 22:06:28 CEST 2000

On Thu, Mar 30, 2000 at 10:00:00PM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Souhlasim, docela si pohravam s myslenkou vytvorit 'obecny' SQL nastroj
> pro pristup k SQL databazi z WWW, cele to bude v rozhranni HTML. SQL

Problem s HTML je, ze neni uplne trivialni poustet to tak, ze mate
hesla ulozena a zpracovavana rozumne.

> vrstva bude dynamicky linkovana *.o dle toho kam se uzivatel (a na jaky
> DB datastore) bude chtit konektovat. V podstate by se dalo rici, ze bych
> sloucil DBMan, PgAccess a nepochybne i jine nastroje (neco napr. z MS
> Query) do jednotneho havu HTML pristupu - domnivate se, ze vyvoj
> takoveto aplikace ma smysl? Fakt mne dojima, ze PgAccess mam pod X-sy,
> kdyz jsem ve Windows, MS Query mam pod Windows, ale ja to potrebuju pod
> X-sy... => proto to HTML rozhrani.

Pro Oracle toho existuje hodne (viz. freshmeat). A hodne toho je
v Perlu na DBI, coz (pokud se Vam Perl neosklivi) je pekne, protoze
mate pro standardni veci opravdu jednotne programatorske API, a ty
lokalni detaily za Vas resi autori DBD pro jednotlive databaze.

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, MTB, Spain.