OT: Re: php3 (Was: Re: SQL versus vlastni reseni)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Březen 31 13:06:57 CEST 2000

On Fri, 31 Mar 2000, Honza Pazdziora wrote:

> Cili aplikacni server. V soucasne dobe by resenim mohl byt Zope.

 Asi ne. Ja mel na myslel neco kde ten aplikacni server je nezavisly na
zpusobu zobrazeni. Tedy muzete napsat frontend v KDE/Gnome/HTML. Je to jen
veci klienta. Jak ctu tak Zope je web-application server :-(

> I kdyz samozrejme je potreba to prepsat do jineho jazyka ;-)

To asi opravdu ano. Take myslite prepsat kompletne do jedinecneho a
nejlepsiho 'C'? :-)

 * Karel Zak  *  zakkr na zf.jcu.cz  *  http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/
 *           C, PostgreSQL, PHP, WWW, http://docs.linux.cz
 */