OT: Re: php3 (Was: Re: SQL versus vlastni reseni)

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pátek Březen 31 13:21:55 CEST 2000

Honza Pazdziora wrote:

> Cili aplikacni server. V soucasne dobe by resenim mohl byt Zope.
>
> I kdyz samozrejme je potreba to prepsat do jineho jazyka ;-)

V teto souvislosti me napada samozrejme Java (k tomu ji i tak trochu
pouzivam, tj. na WWW serveru, spojeni k databazim, ...).
Rekl bych, ze splnuje vetsinu zminovanych potreb, az na tu
rychlost, ale nic nebyva zadarmo a rychlost neni vzdy nejdulezitejsi.

Mate nekdo vlastni prakticke zkusenosti s projektem "Enhydra" ?
Ten by o tom mel byt. Zatim jsem se tedy jeste nepustil do studia
dokumentace.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz