jdbc thin oracle driver: Exceding key size

Martin Frys martin na newton.cz
Středa Květen 10 11:01:28 CEST 2000

teda nechci plasit - oracle jsem pouze jednou neuspesne instaloval...
nevim zda se to tyka pouze instalaku, ale prej je haklivej na jiny
verze javy a prej ze s jdk to nechodi ale pouze a vyhradne presne s
JRE version 1.1.6v5

On Tue, 09 May 2000 14:03:27 +0200, ivop na regionet.cz wrote:

>Dobry den,
>
>nainstaloval jsem si (poprve) Oracle 8i (na HP-UX 11.00 a na Linuxu)
>a zda se, ze vsechno jede dle ocekavani.
>
>Jen se mi nedari dostat ani na jeden pres dodavani JDBC driver.
>Na jiny Oracle 8i (ne muj) se z tehoz programu dostanu.
>
>Program mi hlasi tohle:
>
>[ivop na roger x]$ java JDBCTest
>start
>have Class
>Connecting to jdbc:oracle:thin:@hpa.hp.jlabs.cz:1521:ivop
>DriverManager.getConnection("jdbc:oracle:thin:@hpa.hp.jlabs.cz:1521:ivop")
>    trying
> [...]

Martin Frys <martin na NOSPAMnewton.cz> remove NOSPAM
http://www.newton.cz/~martin/