jdbc thin oracle driver: Exceding key size

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Středa Květen 10 12:13:54 CEST 2000

Martin Frys wrote:

> teda nechci plasit - oracle jsem pouze jednou neuspesne instaloval...

(v mem pripade to byla 2. a 3. instalace :)

> nevim zda se to tyka pouze instalaku, ale prej je haklivej na jiny
> verze javy a prej ze s jdk to nechodi ale pouze a vyhradne presne s
> JRE version 1.1.6v5

To mozna jo, nemohu posoudit, ale to je pripadne omezeni na serveru.
Pro HP-UX stejne mam jen tu verzi, ktera je na instalacnim CD Oracle 8i.

Mne jde o klienta, kde Oracle neni nainstalovan VUBEC.
Jen tam chci pres JDBC driver. Normalne se na jine Oracle
totiz dostanu, jenze na nich nemam zadne pravomoce, ...
A v dokumentaci k JDBC obecne a k Oracle JDBC specialne
jsem vysvetleni tehle hlasky nenasel (Opravdu v ni je jen jedno e).

ip

--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz