externi procedura a Oracle8i

Jan Serak sherry na pikebo.cz
Čtvrtek Říjen 26 09:24:17 CEST 2000

Tomas Jilek wrote:

> Preju hezky den,
> chtel bych se zeptat na jednu vec v Oracle8i:
> Chci pouzivat externi proceduru (ulozenou v dll nebo so knihovne,
> napsanou v C nebo C++) a z teto externi procedury pristupovat zpet
> do databaze pomoci ESQL nebo OCI.
>   Je mozne, aby vse probehlo v ramci jedine session?

Aby to melo smysl, tak by to melo jit. V pripade OCI (s predkompilatory
nemam valne zkusenosti) staci ziskat LDA a pouzit je pro volani OCI funkci.
Nejsem schopen prilis pomoci, protoze s touhle veci jsem se jeste
neodhodlal experimentovat, ale Vas problem by se mel redukovat pouze
na moznost ziskani toho LDA po zavolani externi funkce.

						Jan Serak